6 Haziran 2009

Duvarı Delemeyip Klozet Kapağını Kıran Meçhul Azimli Şahsın Ardından...

Evimizdeki alafranga tuvaletin kapağı gizemli bir şekilde kırıldı. Suçun sahibi yok. Herkes ben kırmadım diyor. Oysa henüz yaşına bile girmemişti. Uzunca bir zaman hacetimizi görürken sağa sola kaymamak, kapağı kaydırmadan üstünde oturmaya çalışmak suretiyle elimizi sürmedik. En sonunda isyan ettim ve ben bunu değiştirebilirim dedim.
Evdeki bu tip problemlerin çözümü konusunda genelde yeteneksiz olmama rağmen, geçen yıl çamaşır ve bulaşık makinesini monte ettiğimi hatırlayarak gaza geldim ve ben bunu değiştireceğim dedim.
Hemen en yakın satıcıya gidip bir tane aldım. Benim gittiğim yerde çok çeşit olmadığı için hayalimdeki o süngerli pofuduk klozet kapağından alamadım. Eve geldim ve değiştirmek sadece 10 dakikamı aldı. Hem de hiçbir yardımcı alet kullanmadan... Peki, bu tamirattan neler öğrendim?
- Bazı zor görünen problemlerin sandığımdan daha kolay çözülebildiğini...
- Klozet, lavabo ve küvetlere bile artık tasarımcıların el attığını...
- Klozet özel tasarım olmadığı sürece markası ve tipi ne olursa olsun klozet kapaklarının standart bir montaj ölçüsü dikkate alınarak üretildiğini ve her kapağın her klozete uyumlu olduğunu...

Hiç yorum yok: