İşbu liste bir karalama kampanyası olmayıp, pepsinin yeni kampanyasının reklam filmi üzerine kişisel eleştiri, fikir, merak, temenni ve hayretlerimi içermektedir.
- "Pepsi Yaşatır Seni" verilen ödüle bakılırsa hiç de yaşatmayan bir kampanyanın emek verilmemiş kötü sloganı; (10.000 TL'lik hediye çeki)
- Seda Sayan yapılabilecek en kötü seçim;(sözde en güvenilir kadın imajından mı seçildi?)
- Pepsi kamyonunu kalın topuklu terliksi ayakkabılarla kullanıyor Seda Sayan! Pullarla işlenmiş Pepsi logosu Türk geleneklerine nasıl da entegre oluvermiş kısa yoldan?!
- Pepsi hedef kitle mi değiştirdi? Teyzeler cola müptelası mı? Halka inmenin yolu bu mu? Hedef kitle nasıl da aç bitap 3 kuruşa muhtaç gösterilmekte öyle?
- Reklamcılıktan gelen ve reklam cıngılı konusunda iyi bellediğimiz Nil Karaibrahimgil bu cıngılı 5 dakikalık bir telefon görüşmesinde mi üfürmüş?
- Yönetmen canının sıkıldığı bir anda mı çekmiş reklam filmini?
- Ya hatalar? Seda sayan aynı 5-6 saniye içinde repliğini kesmeden üstünü nasıl değiştiriyor?
- Bu projeyi gerçekleştiren yapım ekibi de hayli kazanmış olmalı, durak sahnesi, kamyon sahnesi, kamyon kasası sahnesi olarak gayet masrafsız 3 dekorcuk hazırlanmış bravo...
- Metin yazarı kim? O da mı Seda Sayan?
- Amaç ucuza kapatmak olduğu için bu berbat reklamdan dolayı Pepsi'ye mi çamur atmalıyız?
- Ya diğer oyuncular? İstanbul cast ajansı kaynıyorken?
- Onca yıldır çizilmeye çalışılan "cool" Pepsi imajı nerde şimdi?
- Coca Cola gibi bu işin reklamına dünyaları harcayan bir rakip varken bu reklam filmi resmen tüketiciyi Coca Cola'ya yönlendirmek değil mi?
- Seda bacının "Pöpsi yaşatırrrr senni" deyişi kaç kişinin hoşuna gitti?
- Pepsi bu reklamla elbet kısa vadede amacına ulaşabilir. Benim gözümde çoktan tavuk gelecek yere deveyi kurban etmiştir.
- Bu reklam için para ödeyen Pepsi'den reklamın yayınlandığı ana kadar ki emek veren herkes kötü reklamcılık kavramının birer parçası olmuştur.
- Evet, kriz var, pepsinin işleri Coca Cola kadar iyi olmayabilir, ama bazen tasarruf daha fazla kayıp demek olabilir!
- Ama esas kayıp reklam kalitesinin bu zamanda, bu imkânlara rağmen bu raddeye kadar düşürülmüş olmasıdır...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder