10 Haziran 2011

Sevgili Lady Gaga

Sen ki Amerika’nın azgın akan ırmaklarından, kekik kokan dağlarından gelmiş bir güzidiyet abidesisin. Etim ne budum ne demeden patlattın kendini mis gibi. Haus of Gaga diyorsun, modaya el atıyorsun. Yıl olmuş 2011. Böyle albüm kapaklarıyla çıkmaya utanmıyor musun? Senin yaptığını İzel&Ercan bile yapmaz. Ama artık yapmaz. Çünkü onlar 1992 yılında denediler bu fotoşop efektini. Ve daha nice yiğitler bu yola baş koydu. Prim yaptı. Seni kınıyorum. Ama bir yandan hak da veriyorum. Çünkü siyahın modası hiç geçmiyor. Ama şunu da bilmelisin ki yanağına ben çizmekle Marilyn Monroe, erotik klip çekmekle seksi olunmuyor. Hele o sesle Madonna hiç olunmuyor. Lütfen bu mütevazı yorumlarıma polemik yaratacak cevaplar verme. Dünya küçük. Bugün yarın karşılaşırız. Selamlaşmaya yüzümüz olsun. Kib, öpt, bye. 

Hiç yorum yok: